Let’s makeup

Van www.lets-makeup.nl komt mijn favoriete eyeliner.
Saffron London 3,95 BLACK. Ik kan er super mooie lijnen mee maken, en het blijft nog lang zitten ook.

SAFFRON LIQUID WATERPROOF EYELINER     * ZWART *

Bij let’s makeup zijn superfijne producten te koop dus neem snel een kijkje!! Vanaf nu staat de link ook in mijn blogroll.
Lovesss,

maart 4, 2011. Tags: . Beauty, beauty wondermiddeltje, faves, girly girly, Nieuwe producten, review, Shopshopshop, Stash, Uncategorized, What do you think of..?.

5 reacties

  1. Marie replied:

    Ja, ziet er echt wel mooi uit…
    x

  2. Anne replied:

    Jaa ziet er goed uit! ^^
    xoxo

  3. Marieke replied:

    Klinkt goed, ik ga eens kijken! Die ik nu heb vind ik nl niet echt fijn 🙂

  4. Kayla replied:

    Mooi zeg!

  5. Marie replied:

    Ik ga terug beginnen met mijn blog!

Geef een reactie

Trackback URI

