Vichy normaderm – Quick review

Vorig jaar werd iedereen doodgegooid met reclamespotjes en acties over de Vichy Normaderm creme, ook ik heb een proefmonster geprobeerd, alleen vond dit écht niet fijn werken…. Maar nu ik de full size heb ben ik verkocht!
Wat een fijn product, zeg! Niet dat al mijn oneffenheden meteen weg zijn, of dat het als een wondermiddel werkt, maar het werkt zeker goed.

De verpakking oogt lekker fris en het pompsysteem werkt handig en hygienisch.
Direct na het aanbrengen is mijn huid aanzienlijk zachter, matter en lekker geurend.
Natuurlijk heb ik nu geen flawless skin, maar mijn huid voelt wel veel zachter aan terwijl ik de zelfde producten bleef gbruiken.
Al met al vind ik dit een fijne creme, zeker het proberen waard. Je doet echt lang met een verpakking van 50 ml.
Bij de apotheek te koop voor rond de 15 euro.

Neem ook eens een kijkje op de site: http://www.vichy.nl, vanaf nu zal deze link ook in mijn blogroll te vinden zijn!

xoxo,

februari 13, 2011. Beauty, beauty wondermiddeltje, faves, girly girly, Nieuwe producten.

3 reacties

  1. Marie replied:

    Leuk dat het echt goed werkt!
    x

  2. silke replied:

    Fijn dat het zo goed werkt :), ik vind zelf 15 euro wel aan de dure kant.

  3. Angelique replied:

    Ik wil die ook proberen!

Geef een reactie

Trackback URI

