Me + Baseball jacket = 1 Love

Woah, ik was aan het rondstruinen op de H&M shop (klik) en stuitte op een geweldig kledinstuk. Namelijk het baseball jack! Jullie zullen deze vast wel eens een keer hebben gezien, en afgelopen lente is Zara begonnen met de trend. Ik vond het toen al erg leuk, maar had de perfecte nog niet gevonden. Nu dus wel! Bij H&M worden na een tijdje (bijna) alle trends in een budgetversie opgenomen. Erg fijn dus!
‘originele’ Baseball Jackets:

Mijn vondst op de H&M site in rood & blauw (29,95)

Do you like it too? Tell me!


Liefs,

december 28, 2010. Tags: , , , . Shopshopshop, Uncategorized, What do you think of..?.

12 reacties

  1. Marieke replied:

    Ik zie er best veel mensen mee! Ik vind het zelf ook wel leuk, maar ik weet niet of ik het ooit zou kopen 🙂

  2. Angela replied:

    Ik zag deze hangen in de H&M, maar of ik er zelf mee zou lopen?

  3. Anne replied:

    Super vet! Maar die zijn toch gewoon voor meiden? Want ik vind ze echt zo leuk!

    & dankje voor je lieve comment, nou ik heb een hele droge huid. soms niet fijn maar ik heb bijna tot geen last van puistjes, dat is dan wel weer een pluspunt!:)
    haha.

    xxxxx;

    • beautyblossom replied:

      Ja ook voor meiden! Ik heb er één besteld ook! hihi.
      Dat is op zich wel fijn , jouw huidtype!

  4. Joni replied:

    Die zijn leuk!!! 😀 Thanks voor je reactie op mijn blog,
    trouwens ^_^ 😀

  5. Joni replied:

    Sorry, ik had per ongeluk een reactie gepost met de link
    van mijn vorige blog als site (waar jij dus helemaal niet op
    gereageerd had…) :p Stond automatisch ingevuld en ik had te laat
    door dat het niet klopte.

  6. Judith replied:

    Oke, DIE WIL IK HEBBEN, en zeker na het zien van deze
    foto’s 🙂

  7. Maris replied:

    Haha, ja dat klopt helemaal! Ik woon daar niet, maar ik
    woon daar net 5/10 minuten vandaan. Haha, woon jij daar in de buurt
    dan? Je hebt trouwens een leuke blog! Zullen we elkaar volgen? 😀
    xxxx

    • beautyblossom replied:

      Hihi ik ken die buurt wel omdat er een vriendin van me woont, maar ik zelf woon daar niet, (; !
      Dankjewel! ❤
      Ja, is goed, moet ik je dan bij de 'linkbalk' zetten?

      • Maris replied:

        Ja is goed hoor 🙂 Ik zet je ook in mijn links. 😀 ah, oké, nee maar het klopt wel wat je zei bij de Golden City, haha!
        x

      • beautyblossom replied:

        Ik zet je morgen erbij! (:

  8. Charley replied:

    Ik vind hem echt superleuk! Vooral in de combinatie die het H&M model aanheeft!

    Leuke blog heb je! 🙂

    En jij ook alvast happy new yearrr!

Geef een reactie

Trackback URI

